Som el teu Agent Digital de transformació

 

PROGRAMA KIT DIGITAL FINANÇAT PER FONS NEXT GENERATION DEL MECANISME DE RECUPERACIÓ I RESILIÈNCIA


       
Programa Kit Digital cofinançat pels fons Next Generation (EU), dins del Mecanisme de Recuperació i Resiliència

Amb el Kit Digital podràs obtenir fins a 29.000 € en ajudes directes per a digitalització d’empreses. Viladomat Ofimàtica SL som Agent Digitalitzador adherit del Programa Kit digital per col·laborar en la gestió de ajudes i oferir solucions digitals a petites empreses, microempreses i autònoms.

Què és el Kit Digital?

 

El Kit Digital és una iniciativa del Govern d’Espanya, que té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital.

A qui va dirigit?

Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites i mitges empreses, microempreses i treballadors autònoms, pertanyents a qualsevol sector o tipologia de negoci.

Qualsevol PIME que compleixi les condicions establertes a les bases de les convocatòries de lajuda, podrà disposar dun “Bono Digital” que li permetrà laccés a les solucions de digitalització.

Quin és l’import màxim de la subvenció?

 

L’import màxim del “Bono Digital” dependrà de la mida de l’empresa:

-SEGMENT I:  Petites empreses d’entre 10 i 49 empleats: 12.000 €

-SEGMENT II:  Petites empreses o microempreses d’entre 3 i 9 empleats: 6.000 €

-SEGMENT III:  Petites empreses o microempreses d’entre 1 i 2 empleats i autònoms: 3.000€

-SEGMENT IV:  Petites empreses d’entre 50 i menys de 100 empleats: 25.000 €

-SEGMENT V:  Petites empreses d’entre 100 i menys de 250 empleats: 29.000 €

Categoria de les solucions digitals que ofereix Viladomat Ofimàtica SL

CATEGORIES DE SOLUCIONS SEGMENT I SEGMENT II SEGMENT III SEGMENT IV SEGMENT V
Gestió de Processos
6.000€ 3.000€ 2.000€ 15.000€ 18.000€
Inclou 10 usuaris Inclou 3 usuaris Inclou 1 usuaris Inclou 20 usuaris Inclou 25 usuaris

GESTIÓ DE PROCESSOS, Què inclou?

Digitalitza i/o automatitza processos de negoci relacionats amb tasques operatives o productives de la teva empresa, a fi d’agilitzar els processos del dia a dia.

Implantem la millor solució per a cada empresa mitjançant ERP de tercers o desenvolupant sistemes propis per millorar la gestió dels processos productius de la teva empresa.

Es destinaran hores de parametrització i desenvolupament segons el Segment d’empresa:

  • Segment I (empreses de 10 a 49 treballadors): 75 hores de parametrització i desenvolupament.
  • Segment II (empreses de 3 a 9 treballadors): 50 hores de parametrització i desenvolupament.
  • Segment III (microempreses d’1 a 2 treballadors): 40 hores de parametrització i desenvolupament.
  • Segment IV (empreses de 50 a menys de 100 treballadors): 115 hores de parametrització i desenvolupament.
  • Segment V (empreses de 100 a 250 treballadors): 120 hores de parametrització i desenvolupament.

Funcionalitats incloses en les solucions:

Digitalització/automatització de processos i fluxos de treball per a la realització de tasques diàries com a facturació, comptabilitat, gestió de projectes, inventari, gestió de compres i pagaments, recursos humans i logística.
Integració amb diverses plataformes mitjançant APIs i Webservices
Actualitzacions periòdiques
Escalabilitat: la solució podrà adaptar-se als possibles creixements o canvis a l’estructura de l’empresa

Entre 2.000€ i 50.000€ aprox.