PROGRAMA KIT DIGITAL FINANÇAT PER FONS NEXT GENERATION DEL MECANISME DE RECUPERACIÓ I RESILIÈNCIA
Amb el Kit Digital podràs obtenir fins a 29.000 € en ajudes directes per a digitalització d’empreses. Viladomat Ofimàtica SL som Agent Digitalitzador adherit del Programa Kit digital per col·laborar en la gestió de ajudes i oferir solucions digitals a petites empreses, microempreses i autònoms.
Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites i mitges empreses, microempreses i treballadors autònoms, pertanyents a qualsevol sector o tipologia de negoci.
Qualsevol PIME que compleixi les condicions establertes a les bases de les convocatòries de lajuda, podrà disposar dun “Bono Digital” que li permetrà laccés a les solucions de digitalització.
L’import màxim del “Bono Digital” dependrà de la mida de l’empresa:
-SEGMENT I: Petites empreses d’entre 10 i 49 empleats: 12.000 €
-SEGMENT II: Petites empreses o microempreses d’entre 3 i 9 empleats: 6.000 €
-SEGMENT III: Petites empreses o microempreses d’entre 1 i 2 empleats i autònoms: 3.000€
-SEGMENT IV: Petites empreses d’entre 50 i menys de 100 empleats: 25.000 €
-SEGMENT V: Petites empreses d’entre 100 i menys de 250 empleats: 29.000 €
Categoria de les solucions digitals que ofereix Viladomat Ofimàtica SL
CATEGORIES DE SOLUCIONS | SEGMENT I | SEGMENT II | SEGMENT III | SEGMENT IV | SEGMENT V |
Gestió de Processos |
6.000€ | 3.000€ | 2.000€ | 15.000€ | 18.000€ |
Inclou 10 usuaris | Inclou 3 usuaris | Inclou 1 usuaris | Inclou 20 usuaris | Inclou 25 usuaris |
GESTIÓ DE PROCESSOS, Què inclou?
Digitalitza i/o automatitza processos de negoci relacionats amb tasques operatives o productives de la teva empresa, a fi d’agilitzar els processos del dia a dia.
Implantem la millor solució per a cada empresa mitjançant ERP de tercers o desenvolupant sistemes propis per millorar la gestió dels processos productius de la teva empresa.
Es destinaran hores de parametrització i desenvolupament segons el Segment d’empresa:
- Segment I (empreses de 10 a 49 treballadors): 75 hores de parametrització i desenvolupament.
- Segment II (empreses de 3 a 9 treballadors): 50 hores de parametrització i desenvolupament.
- Segment III (microempreses d’1 a 2 treballadors): 40 hores de parametrització i desenvolupament.
- Segment IV (empreses de 50 a menys de 100 treballadors): 115 hores de parametrització i desenvolupament.
- Segment V (empreses de 100 a 250 treballadors): 120 hores de parametrització i desenvolupament.
Funcionalitats incloses en les solucions:
Digitalització/automatització de processos i fluxos de treball per a la realització de tasques diàries com a facturació, comptabilitat, gestió de projectes, inventari, gestió de compres i pagaments, recursos humans i logística.
Integració amb diverses plataformes mitjançant APIs i Webservices
Actualitzacions periòdiques
Escalabilitat: la solució podrà adaptar-se als possibles creixements o canvis a l’estructura de l’empresa